/\

Aktív értékesítés stratégiája

AZ AKTÍV ÉRTÉKESÍTÉS STRATÉGIÁJA – kérek további információt

„HA ELADÁS VAN, MINDEN VAN”

A vállalatok sikerességének kulcsa az egyre nagyobb piaci versenykövetkeztésben a konkrét eladási tevékenységek sikerességében rejlik! Az eladásnál a legnagyobb probléma, hogy nincsen második helyzet. A legtöbb esetben a vevő csak egy terméket, szolgáltatást választ magának a sok versenyző lehetőség közül. Hogyan biztosíthatjuk a lehető leghatékonyabb eladási tevékenységet eladási csapatunkon keresztül? Milyen közvetlen és felsővezetői támogatást kell adnunk embereinknek?

A képzés célja

  • Tudatossá tenni a versenykörnyezetben történő eladási tevékenységek sikerkritériumait
  • Megmutatni, hogyan tudja támogatni a felsővezetés a hatékony értékesítési csapat kialakítását és működtetését
  • Felmérni, hogy mennyire hatékony jelenleg az értékesítési szervezet, illetve hol vannak a tartalékok

Kiknek szól

Felsővezetőknek, akik felelősek az értékesítési eredményekért

A képzés fontosabb elemei (a teljesség igénye nélkül)

Versenypiacon az értékesítés rendkívül nehéz lehet, ha nem a megfelelő eszközökkel, felkészültséggel, módszerekkel futunk neki az akadályoknak. Ennek tudatosítása a felsővezetésben is nagyon fontos, mert az eladási erőfeszítéseket ők nagymértékben segíthetik, illetve gátolhatják akaratlanul is.

  • Az eladás céltudatos irányítása
  • Tervezés, figyelemmel kísérés, elemzés
  • A CRM rendszerek előnyei és hátrányai
  • Hogyan válasszunk CRM rendszert
  • Az eladás sikertényezői
  • Operatív sales management alapjai
  • Sales tevékenységek menedzselése
  • A felkészültség menedzselése
  • Eladási stratégia versenypiacon
  • A hozzáállás biztosítása
  • A sales csapat és a motiváció

Érdekel a téma, további információt kérek

Elérhetőségeink

Tel: +36 1 3916144

Mobil: +36 20 2036079

http://www.sensa.hu/kapcsolat/