/\

MÉRÉS

Csak azt tudjuk irányítani, amit tudunk mérni.

Peter F. Drucker

A Sensa egyik alapgondolata a MÉRÉS. Csak azt tudjuk menedzselni, amit tudunk mérni. Egy tanácsadói projektnek vagy egy fejlesztési programnak mindig van konkrét célja, és a cél elérését mérni lehet és kell.  A jól felépített mérési rendszerek az objektív látásmódot biztosítják. Ezért kezdjük a munkát az ügyfeleink céljainak, elvárásainak, igényeinek megismerésén keresztül egy mérési rendszer kidolgozásával. Reális célokat is csak akkor tudunk kitűzni, ha pontosan ismerjük honnan, hova akarunk eljutni. A projektjeink közben elvégzett mérések pedig lehetővé teszik a tervezett változások megvalósulásának követését, valamint megmutatják, hogy hol szükséges beavatkozni, finomítani a folyamaton.

Ami mérhető, meg kell mérni, ami nem, azt mérhetővé kell tenni.

ÉRTÉKESÍTÉSI HATÉKONYSÁG MÉRÉSE

  • Mi a célja a felmérésnek?
    • Objektív képet kapni a sales csapat ügyfelekre kifejtett pro-aktív hatásáról
  • Kinek szól?
    • Elsősorban olyan értékesítési szervezeteknek, ahol kijáró üzletkötők, képviselők, tanácsadók végzik az értékesítést
    • B2B és B2C értékesítési szervezetek, ipari eladás
    • orvos és patika látogató csapatok
    • FMCG üzletkötők
  • Tartalma
    • A valós értékesítési folyamat vizsgálata
    • Ideális tárgyalás-szám vs valós tárgyalás-szám
    • Értékesítési stratégia – értékesítési tevékenységek hasznosulása – targeting
    • Céltudatosság az ügyfelek megértésében és a termék, illetve szolgáltatás, valamint a cég képviseletében
    • Alkalmazkodás az ügyfelekhez, Vevőorientáció
    • Döntési mechanizmus megértése, használata
    • Az értékesítők által használt kommunikációs eszközök tudatossága
      • Kapcsolatépítés, irányítás
      • Kérdezéstechnika, vevő megértése
      • Érvelés, kifogáskezelés
      • Döntés felé terelés, lezárás
  • Gyakran feltett kérdések (GYIK)
    • Mennyi ideig tart a felmérés?
      • Még nagyobb csaatoknál is maximum 1 hónap
    • Ki kell-e venni az értékesítőket a napi munkából a felméréshez?
      • Nem. A felmérést on-the-job végezük.
    • Része-e a felmérésnek a sales management gyakorlat mérése?
    • Hány emberre lehet ezt megcsinálni? Hány emberre érdemes?
      • Érdemes megcsinálni mindenkire, mert akkor tiszta a kép, de nem kötelező. Egy fejlesztési programhoz a csapat 20%-át elég felmérni, hogy általános képet kapjunk a felkészültségről.
    • Mikor érdemes ezt megcsinálni a csapattal?
      • Fejlesztés előtt mindenképpen, a fejlesztési célok kitűzéséhez
      • Két évente érdemes elvégezni a mérést, vagy részévé tenni az általános sales management folyamatoknak
    • Meg tudjuk-e tanulni mi a mérést a vezetőkkel, vagy a HR-ről valaki?
      • Igen, a betanításnak külön díja van, de a teljes projekt ára így jelentősen csökkenthető, mert a mérések 50-70%-át belső erőforrásból is meg lehet csinálni a Sensa útmutatásaival.
  • Befektetések
    • 266.000,-Ft / fő

Az akció ideje alatt, ebben a hónapban a felmérés árából 50% kedvezményt adunk

IGEN, KÉREM AZ AKCIÓS FELMÉRÉST 133.000,- Ft / főért

Elérhetőségeink

Tel: +36 1 3916144

Mobil: +36 20 2036079

http://www.sensa.hu/kapcsolat/