/\

Céltudatos ügyfélkezelés

CÉLTUDATOS ÜGYFÉLKEZELÉS – további információt kérek

„AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NEM EGY OSZTÁLY, HANEM EGY ATTITŰD”

Mikor kezelem jól az ügyfeleimet? Ha mindent rájuk hagyok, mert az ügyfélnek mindig igaza van? Megítélésünk szerint akkor, ha egészséges egyensúlyt találok az érdekérvényesítésben, úgyhogy emellett ügyfelem mindenképp elégedetten dőljön hátra. Kihívás, semmi kétség!

A képzés célja

  • Megnyerjenek és megtartsanak ügyfeleket
  • Maximálisan tudják képviselni a vállalat érdekeit az ügyfelek felé, többleteladás, kereszteladás generálása
  • Képesek legyenek hatékonyan befolyásolni az ügyfeleket és
  • Háttértámogatást nyújtani a vezetőknek illetve munkatársaiknak

Kiknek szól

Mindenkinek, aki emberekkel foglalkozik és interakcióiból a vállalat profitálhat vagy veszíthet.

A képzés fontosabb elemei (a teljesség igénye nélkül)

  • Mit jelent az ügyfélszolgálat: szerepe és feladatai
  • A hozzáállás és a pozitív gondolkodás jelentősége
  • A sikeres ügyfélszolgálati munkatárs
  • Az ügyfélorientált viselkedés –céltudatosság és proaktivitás
  • Empátiás készségünk fejlesztése
  • Az ügyfél megértése
  • Aktív figyelés
  • Tárgyalás ügyfeleinkkel
  • Kommunikációs eszközeink: Kérdezés, Javaslatadás, érvelés
  • Időgazdálkodás nehézségeinek leküzdése – tervezés csoportban
  • Nehéz helyzetek és kifogások kezelése
  • Reklamációk és konfliktusok kezelése a gyakorlatban
  • Stressztűrési és oldási technikák
  • Mindennapi szituációk elemzése – „best practice-k” beépítése

Érdekel a téma, további információt kérek

Elérhetőségeink

Tel: +36 1 3916144

Mobil: +36 20 2036079

http://www.sensa.hu/kapcsolat/