/\

Személyes hatékonyság fejlesztése

A személyes hatékonyság tapasztalatunk szerint a munkatárs saját szerepének megértéséből kell, hogy kiinduljon: miért fizetik, mit várnak el tőle. Megfigyelhető, még nagyobb szervezeteknél is, hogy a munkatársak nehezen tudják megfogalmazni saját szerepüket, azt az értéket, amit létrehoznak a vállalat számára. Még nehezebb ennél számukra összekapcsolni ezt a vállalati küldetéssel, értékekkel, célokkal illetve a vállalati stratégiával.

Ha valaki nincs tisztában saját szerepével, akkor természetesen a következő nehézségekkel néz szembe:

  • Nem tudja mi a fontos a munkájában, ezért nem tud jól gazdálkodni erőforrásaival, idejével.
  • Folyamatosan konfliktusba kerül ügyfeleivel, megrendelőivel (belső vagy külső)
  • Folyamatosan problémákat generál vezetői számára, ezért rosszul érzi magát és visszahúzza
  • az egész csapatot.
  • A saját problémáinak okait mások munkájában látja. Hibáztatja a munkatársait, a
  • folyamatokat, a vezetőjét, a vállalatot vagy éppen az ügyfelet.
  • Rombolja a vállalati kultúrát, de legalábbis nem építi azt.

 

Ezért minden személyes hatékonyságról szóló fejlesztésnek a munkatárs szerepéből kell kiindulnia,

ha ezt érti a munkatárs, akkor nemcsak hogy pro-aktívvá tud válni munkakörében, hanem innovatív

megoldásokat fog tudni és akarni felmutatni, mert érti, hogy mit csinál, sikerélménye van belőle,

elkötelezett és hatékony. A hangsúly itt is a szemléletváltozáson van, hogy a túlélés helyett a munkatárs az értékteremtésre, hatékonyabb munkavégzésre fókuszálhasson

Néhány példa személyes hatékonyság fejlesztési tréning típusokra

  • Szerep, feladat, tevékenység, felkészültség – A szerep megértésétől az egyéni fejlesztési terv megvalósításáig
  • Időgazdálkodás, erőforrás-gazdálkodás
  • Konfliktusok megelőzése és hatékony kezelése
  • EI (Érzelmi intelligencia)
  • Pozitív gondolkodás és stressz-kezelés, önismeret, önkontroll
  • Asszertív kommunikáció
  • Tárgyalástechnika
  • Prezentációs technika
  • Innováció, újítás

PREZENTÁCIÓVAL A MEGGYŐZÉSÉRT – részletek

„A FELMÉRÉSEK SZERINT A LEGTÖBB EMBERNEK, EGYIK LEGNAGYOBB STRESSZ KIÁLLNI MÁSOK ELÉ BESZÉLNI”
Kiállni, bemutatni, meggyőzni és megnyerni egy csoportot sohasem könnyű feladat. Bármilyen rutinunk legyen is, a közönség előtti beszéd mindig lámpalázzal jár. Ha kezdők vagyunk, akkor még inkább …

EREDMÉNYES TÁRGYALÁS – részletek

„TÁRGYALÁS KÖZBEN HOL KŐBŐL, HOL VIASZBÓL VAGY. HA MINDKETTŐRE KÉPES VAGY, EL FOGOD ÉRNI A CÉLOD.”
Érdekeink elérésének leghatékonyabb módja a tárgyalás. Aki jól tárgyal, képes arra, hogy a lehető legtöbbet hozza ki partnereivel a tárgyalásokból. A felkészüléstől a nyitásig, a helyzetelemzésben és az alku folyamán bárhol eldőlhet a siker. Itt tényleg mondhatjuk, hogy a felkészültség aranyat ér.

IDŐGAZDÁLKODÁS – részletek

„KI NE TUDNÁ, HOGY AZ IDŐ PÉNZ! ÉS NEM IS KEVÉS…”
Mindenki megszenvedte már, hogy a feladatok átcsaptak a feje felett és úgy érezte, hogy képtelen azokkal időben megbirkózni. De ennek nem feltétlen kell így lennie: a feladatok priorizálásával, a legfontosabb teendők elvégzéséhez szükséges időkeretek biztosításával, a döntésekhez szükséges információk elérhetővé tételével a rendelkezésre álló idő is hatékonyan menedzselhető. Sőt! Akár még fel is szabadulhat némi plusz idő családra, önmagunkra…

STRESSZ- ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS – részletek

„CSAK A POZITÍV STESSZ KÉPES INSPIRÁLÓAN HATNI”
Bizonyos mértékű stressz a segítségünkre lehet, hiszen ez képes motiválni, inspirálni és felélénkíthet. Sokan már azonban a felgyorsuló élet részének tekintik a túlzott stresszt is, amit a környezetükben (munkahelyükön, otthonban, családon belül) kialakuló konfliktusok még tovább is erősítenek. Valóban muszáj a konfliktusokkal és a stresszel, valamint az ezzel járó hatékonyságromlással és több hibával együtt élnünk?

INNOVÁCIÓ – részletek

„AZ ÜZLETI SIKEREK MÖGÖTT SOKSZOR CSAK EGY KIVÁLÓ ÖTLET VAN!”
A hétköznapi rutin során könnyebben fordulunk a megszokott, sematikus megoldásokhoz, minthogy új, kreatív utakat keressünk. Persze mindannyian ismerjük „a járt utat a járatlanért el ne hagyd!” intést, de ha erre hallgatunk, akkor sohasem gondolunk bele abba, hogy mennyi üzleti lehetőség, új bevételi forrás, jobb és hatékonyabb módszer mellett megyünk így el. Az egyének és csoportok alkotó energiáit pedig az üzleti eredmények szolgálatába lehetne állítani…

CÉLTUDATOS ÜGYFÉLKEZELÉS – részletek

„AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NEM EGY OSZTÁLY, HANEM EGY ATTITŰD”
Mikor kezelem jól az ügyfeleimet? Ha mindent rájuk hagyok, mert az ügyfélnek mindig igaza van? Megítélésünk szerint akkor, ha egészséges egyensúlyt találok az érdekérvényesítésben, úgyhogy emellett ügyfelem mindenképp elégedetten dőljön hátra. Kihívás, semmi kétség!

RÉSZLETES PROGRAMLEÍRÁSUNKAT KÉRJE KONZULENSEINKTŐL!

Elérhetőségeink

Tel: +36 1 3916144

Mobil: +36 20 2036079

http://www.sensa.hu/kapcsolat/