/\

Értékesítés fejlesztése

Egy versenypiacon dolgozó vállalatnak az egyik legfontosabb tevékenysége a potenciális ügyfelek

megtalálása, megnyerése és megtartása. Az értékesítői tevékenység alapszabálya, hogy az értékesítésben nincs második helyezett: az eladási helyzetekben elsőnek kell lenni ahhoz, hogy minket válasszanak, piaci részesedést szerezhessünk. Ezért az értékesítők felkészültsége, valamint mellette az értékesítés menedzsment hatékonysága kritikus a vállalat sikeressége szempontjából.

Mivel itt konkrétan megfogható a felkészültség és az üzleti eredmények összefüggései, jól megmutatható a fejlesztés megtérülése. Egy kiváló és egy megfelelő értékesítő kolléga eredményei

között akár nyolcsoros szorzó is lehetséges. Persze kiváló értékesítőt nem találni sűrűn és ennek egyik oka az, hogy sokan azt gondolják, kiváló értékesítőnek születni kell. Természetesen a kiválasztás kulcskérdés, de hiszünk abban, hogy jó emberekből lehetséges kiváló értékesítőket faragni.

Értékesítő fejlesztési programjaink témái:

  • Értékesítési kommunikáció

Az értékesítési munkatárs sikeresen végig tudjon vinni egy eladási folyamatot, az érdeklődés felkeltésétől az igények felmérésén és generálásán át az érvelésen és a kifogáskezelésen keresztül a zárásig. Hagyja dönteni ügyfelét, de ne hagyja nemet mondani!

  • Ügyfélszegmentálás, elemzés, tervezés

Az értékesítés a kommunikáción túl stratégiai kérdés is. Kikből lesznek jó ügyfelek, hol vannak a lehetőségek és a veszélyek a versenytársakkal telezsúfolt piacon. Hatékonyságunkat és tervezhető munkánkat jelentősen befolyásolja, hogy mit csinálunk az ügyféllel való találkozások között. Hogyan készülünk fel és hogyan elemezzük tevékenységeinket, eredményeinket és felkészültségünket.

  • Önismeret, emberismeret

minél jobban elfogadjuk személyiségünket, annál jobban tudunk vele együttműködni. Saját sikerünkhöz vezető út, hogy hiszünk abban, sikeresek lehetünk és leszünk! Az értékesítés nem csak racionális történet, jelentősen meghatározzák az érzelmi tényezők. Saját magunkba, termékeinkbe, szolgáltatásainkba vetett hitünk és kisugárzásunk az ügyfél felé.

 Néhány példa értékesítésfejlesztési tréningjeink közül

  •  Professzionális értékesítés
  •  Kulcsvevők kezelése
  •  Eredményes tárgyalás
  •  Prezentációval a meggyőzésért
  •  Operatív sales management
  •  Aktív értékesítés stratégiája
  •  Up-sales és Cross-sales
  • Operatív sales menedzsment

PROFESSZIONÁLIS ÉRTÉKESÍTÉS – részletek

„NE ELADJ AZ ÜGYFELEDNEK! HAGYD, HOGY VÁSÁROLJON TŐLED!”  J. Gitomer
Manapság mindenki el szeretne adni valamit. Egy ilyen világban az értékesítők már nem hagyatkozhatnak a szerencsére, vagy néhány korábbi jó kapcsolatra! A komplex eladási szituációk új kihívások elé állítják a vállalatok frontvonalban működő értékesítőit iparágtól függetlenül is. Ez a tréning arra tanít meg, hogyan legyünk sikeresek úgy, hogy a vevőink is elismerjenek.

PREZENTÁCIÓVAL A MEGGYŐZÉSÉRT – részletek

„A FELMÉRÉSEK SZERINT A LEGTÖBB EMBERNEK EGYIK LEGNAGYOBB STRESSZ KIÁLLNI MÁSOK ELÉ BESZÉLNI”
Kiállni, bemutatni, meggyőzni és megnyerni egy csoportot sohasem könnyű feladat. Bármilyen rutinunk legyen is, a közönség előtti beszéd mindig lámpalázzal jár. Ha kezdők vagyunk, akkor még inkább …

CÉLTUDATOS ÜGYFÉLKEZELÉS – részletek

„AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NEM EGY OSZTÁLY, HANEM EGY ATTITŰD”
Mikor kezelem jól az ügyfeleimet? Ha mindent rájuk hagyok, mert az ügyfélnek mindig igaza van? Megítélésünk szerint akkor, ha egészséges egyensúlyt találok az érdekérvényesítésben, úgyhogy emellett ügyfelem mindenképp elégedetten dőljön hátra. Kihívás, semmi kétség!

KULCSVEVŐK KEZELÉSE (KAM) – részletek

 „MINDEN VEVŐ FONTOS, DE VANNAK MINDENKINÉL FONTOSABB VEVŐK”
A kulcsvevők kezelése igen összetett feladat. Nem csupán a professzionális eladási és tárgyalási kommunikációhoz kell értenie egy Key Account Manager-nek. A kulcsvevő kezelés akkor lesz igazán hatékony, ha a kulcsvevőkkel folytatott kommunikáció mögött egy teljes, a vállalat több részén átívelő Key Account Management rendszer működik. Ez a tréning a rendszer kialakításához, működtetéséhez és a KAM kommunikációhoz ad nélkülözhetetlen alapot és támogatást.

OPERATIVE SALES MANAGEMENT – részletek

„HOGYAN ÉPÍTSÜNK, MOTIVÁLJUNK GYŐZTES ÉRTÉKESÍTÉSI CSAPATOT”
Az eladásban nincs második hely! Minden értékesítőnek képesnek kell lennie arra, hogy adott szituációkban első legyen, amikor az ügyfele dönt. Ez nem könnyű feladat. Egy proaktív sales manager előre látja azokat a pontokat, ahol be kell avatkoznia, hogy motivált, felkészült és eredményes értékesítői csapatot hozzon létre és menedzseljen.

AZ AKTÍV ÉRTÉKESÍTÉS STRATÉGIÁJA – az eladásért felelős felső vezetőknek – részletek

„HA ELADÁS VAN, MINDEN VAN”
A vállalatok sikerességének kulcsa az egyre nagyobb piaci versenykövetkeztésben a konkrét eladási tevékenységek sikerességében rejlik! Az eladásnál a legnagyobb probléma, hogy nincsen második helyzet. A legtöbb esetben a vevő csak egy terméket, szolgáltatást választ magának a sok versenyző lehetőség közül. Hogyan biztosíthatjuk a lehető leghatékonyabb eladási tevékenységet eladási csapatunkon keresztül? Milyen közvetlen és felsővezetői támogatást kell adnunk embereinknek?

RÉSZLETES PROGRAMLEÍRÁSUNKAT KÉRJE KONZULENSEINKTŐL!

Elérhetőségeink

Tel: +36 1 3916144

Mobil: +36 20 2036079

http://www.sensa.hu/kapcsolat/