/\

Vezetők fejlesztése

 Meggyőződésünk, hogy a vezetői munkakörben három különböző szintű, feladataiban, felelősségében és a szükséges felkészültségben eltérő vezetői szemléletre van szükség,

  1. Szakmai vezető, aki azért felel, hogy munkatársai felkészülten végezzék el mindennapi munkájukat
  2. Menedzser a munkához szükséges feltételeket biztosítja és a munkatársak köré szervezi az erőforrásokat.
  3. Leader, aki az emberek elkötelezettségének biztosításával éri el a kitűzött célokat

A legtöbb esetben ezeket egyszerre kell hoznia a vezetőknek, pontosan értve, hogy Ő maga melyik fázisban van és mik a prioritásai.

Minden vezető szerepe a célok elérése a csapattal, a munkatársakkal. Ez számunkra azt jelenti, hogy két különböző dologhoz kell értenie: a célokhoz és az emberekhez. Ilyen módon a fejlesztési programjaink is ezen témák köré szerveződnek:

  • Vezetői szerep megértése. A vezető feladatai, felkészültsége. A vezetővé válás folyamata
  • Cél menedzsment. Célok tervezése, meghatározása, végrehajtás. Figyelemmel kísérés, ellenőrzés, számon kérés, hatékonyság elemzés. Módszerek, folyamatok elemzése, fejlesztése.
  • Emberekkel való bánni tudás. Fejlesztési módszerek (coaching, tréning. Elkötezettség megtartása, motiválás, kiválasztás.)

Néhány példa vezetésfejlesztési tréningjeink közül

  •  Coaching típusú vezetés
  •  Helyzetfüggő vezetés
  • Vezetői hatékonyság
  • Vezetői Kommunikáció
  •  Vezető és a motiválás
  •  ETF alapú menedzsment
  •  Delegálás, nyomon követés, számon kérés és konstruktív visszajelzések adása
  •  Performance management
  •  Kiválasztás
  • Innováció

PERFORMANCE MANAGEMENT – felső vezetőknek – részletek

„A STRATÉGIA MEGVALÓSULÁSÁNAK KULCSA MUNKATÁRSAINK FELKÉSZÜLTSÉGE”
A vállalatok 90%-a nem teljesíti a saját maga által kitűzött stratégiai célokat! Mi ennek az oka? A válasz több területen keresendő, így például a stratégiai tervezés, a stratégia kommunikálása, a vezetők felkészítése és motiválása… . De mindezek előtt felmerül a kérdés, hogy létezik-e az Önök vállalatánál egy olyan csoport vagy vezető, aki közvetlenül és globálisan felelős a munkatársak teljesítményéért. Akinek semmi más dolga nincs, minthogy a kollégákból a legtöbbet tudja kihozni a vállalat hosszútávon.

MÉRÉSEN ALAPULÓ FEJLESZTÉSEK – a fejlesztésért felelős vezetőknek - részletek

 „HOGY A FEJLESZTÉSEK MEGTÉRÜLÉST JELENTŐ BEFEKTETÉSEKKÉ VÁLJANAK”
A munkavállalók képzésébe, fejlesztésébe fektetett pénz és energia sokszorosan megtérülhet a munkaadók számára. Az egyre gyorsabban változó környezethez alkalmazkodni képes, megfelelő szakmai tudással felvértezett és a cég által képviselt értékekkel azonosuló dolgozók jelentik az utat a nyereségesség növeléséhez.

KULCSVEVŐK KEZELÉSE (KAM) – részletek

 „MINDEN VEVŐ FONTOS, DE VANNAK MINDENKINÉL FONTOSABB VEVŐK”
A kulcsvevők kezelése igen összetett feladat. Nem csupán a professzionális eladási és tárgyalási kommunikációhoz kell értenie egy Key Account Manager-nek. A kulcsvevő kezelés akkor lesz igazán hatékony, ha a kulcsvevőkkel folytatott kommunikáció mögött egy teljes, a vállalat több részén átívelő Key Account Management rendszer működik. Ez a tréning a rendszer kialakításához, működtetéséhez és a KAM kommunikációhoz ad nélkülözhetetlen alapot és támogatást.

OPERATIVE SALES MANAGEMENT – részletek

„HOGYAN ÉPÍTSÜNK, MOTIVÁLJUNK GYŐZTES ÉRTÉKESÍTÉSI CSAPATOT”
Az eladásban nincs második hely! Minden értékesítőnek képesnek kell lennie arra, hogy adott szituációkban első legyen, amikor az ügyfele dönt. Ez nem könnyű feladat. Egy proaktív sales manager előre látja azokat a pontokat, ahol be kell avatkoznia, hogy motivált, felkészült és eredményes értékesítői csapatot hozzon létre és menedzseljen.

AZ AKTÍV ÉRTÉKESÍTÉS STRATÉGIÁJA – az eladásért felelős felső vezetőknek – részletek

„HA ELADÁS VAN, MINDEN VAN”
A vállalatok sikerességének kulcsa az egyre nagyobb piaci versenykövetkeztésben a konkrét eladási tevékenységek sikerességében rejlik! Az eladásnál a legnagyobb probléma, hogy nincsen második helyzet. A legtöbb esetben a vevő csak egy terméket, szolgáltatást választ magának a sok versenyző lehetőség közül. Hogyan biztosíthatjuk a lehető leghatékonyabb eladási tevékenységet eladási csapatunkon keresztül? Milyen közvetlen és felsővezetői támogatást kell adnunk embereinknek?

RÉSZLETES PROGRAMLEÍRÁSUNKAT KÉRJE KONZULENSEINKTŐL!

Elérhetőségeink

Tel: +36 1 3916144

Mobil: +36 20 2036079

http://www.sensa.hu/kapcsolat/